_post1 from wpis = empty!
My e-mail: 1@mindriver.pl

1965: Ok. As you see we got some new icons. Tommorow I'll add some "world time" from all around the globe to know exactly what hour is in L.A., Sydney, Tokyo, Mexico...
Thu 2:12 26 March


1964: [Mother'sDaughterPandaMix] #WWF

2532: Ok! In me-dream she's blow through me like air. I mean there's no air but only she's like invisible whatever & nevermind but you can fly in it. Where whould I fly? I don't care. It doesn't matter. It's just about flying. Especially in & with her. More details? Ok. We can talk. But no talk is necessary. Always some simple shit. Cleverness is trap. But beautiful trap. So we can talk.
Thu 1:39 26 March


1963: Next Fly To Who?
Thu 0:35 26 March


1962: Next Please

2526: Żeby nie było w którym momencie tego koncertu jestem... to akurat zaczyna się fajna solóweczka... [link] (FF)* - Foo Fighters
Wed 23:31 25 March


1961: Mickey Mouse, Frank Sinatra and President Nixon are friends! Who? That's you!

2525: Whatever! Nie wszystko co tu piszę jest mądre. Czasami jest głupie. A czy Drifty są mądre? Tak samo głupie jak mandaty.
Wed 23:17 25 March




1960: Where is God? God is Love!

2523: Nie martcie się tylko projektujcie nowe grafiti na waszych domach! Przydałoby się wypierdolić w kurwę te wszystkie brzydkie osrano-szatańskie tagi! Fajny koncercik? A! "Jebać Hip-Hop!" Mówi wam to coś? (Nie lubię!)

2524: Ciekawe co dzisiaj Miley nawinie?

2527: Moja mama urodziła się w 1960.

2529: Another fucking Glastonbury Festival. 2017 this time.
Wed 22:51 25 March


1959: Haha! Musicie to zobaczy! Po prostu musicie! Haha! - [link]

2528: Mój tato urodził się w 1959.
Wed 21:58 25 March


1958: Culture Heritage Management Enhanced - [pdf] - Nie mam co robić jutro to to przeczytam. Może by tak otrzymać 85% wsparcia finansowego przy zakupie "przenośnego satelitarnego sudia radiowego".

2522: Telefon Satelitarny z Szybkim Internetem + Solar Powerbanki + Porządny Laptop + Plecak + Śpiwór + Frytki + Lina + Spadochron + + CB + Antena + Rynna + Bosak (Jutro coś wymyślę!)
Wed 21:55 25 March




1957: To może jeszcze jeden koncercik. Ale tym razem tylko dla prawdziwych fanów! Ha! No i... 4 Miley!
Wed 21:04 25 March




1956: MindRiver: Magazine (Teraz z ruchomymi obrazkami!) Zaprasza Państwa na koncert na żywo z 2012. Wtedy Miley wyczuła początek Nowej Ery Wodnika! Jebane [Tenacious_D]

2520: Proszę zwrócić uwagę na perkusistę! Jest po prostu rewelacyjny! O kurwa! Koncert z Niemiec! Haha. Ale wpyte!

2521: Super ten koncercik. MindRiver: Magazine podpisuje się pod nim rękami, nogami i... czołem.
Wed 19:50 25 March


1955: [JustDance] (Gaga) vs. [Low] (FooF)

2517:

2518:
Wed 19:41 25 March


1954: Girls. Let's shoot some porn! :-P ,o) ,o)

2514: No, no... I am just kidding.

2515: Let's get married!

2516: With Gaga.
Wed 19:28 25 March




1953: Does Miley will be WRC in campain "Girls can WRC too!" ?

2510: Negotiation are open!

2511: Hehe. I teraz tam jakiś Fin zachodzi w głowę "O co kurwa kaman?"

2512: Aż poszedł moczyć nogi w zimnej wodzie.

2513: [Kasparovs] "PERFECT-ATTACK" vs. US Champion Fabiano Guarana!
Wed 19:03 25 March


1952: Czy robi motocykle?
Wed 18:27 25 March


1951: [CaboSup.com] WTF?!!

2507: If you have you are surfer! - James Prada - I'm selling dreams for free!
Wed 18:24 25 March


1950: My new family is Cyrus family. I'm feeling abduct. And you?

2508: [ShakaPonk-ShakaPonk-ShakaPonk-ShakaPonk]

2509: [StudioVersion]
Wed 18:16 25 March




1949: Sia - Hold on I'm comming

2505: Jak pokonać Świńską Grypę?
Wed 18:11 25 March


1948: from [Mecca] - Szanowni Państwo. Polacy! Prawdziwym błogosławieństwem (zwał jak zwał) jest to, że nie rozumiemy Arabskiego! Polecam słuchania relaksujących śpiewów Arabskich! Sprawdźcie zresztą sami czy Wam się to podoba czy nie. Jak nie to po prostu zmieńcie kanał.

2501: Jeszcze 10 minut i mam tego dość!

2502: Mam niezły dowcip z tej okazji: - Dlaczego Arabowie noszą ciemne okulary i co to jest ten ich słynny czarny kwadrat?

2503: Odpowiedź jeden: Żeby mogli spokojnie spać na Mszy. Odpowiedź dwa: Serwerownia.

2504:

2506: Z tego co widzę to właśnie mają mszę! Leci mi to na 10% głośności. Fajnie tak się "podłączyć" pod coś tak "wielkiego". Wyobraźcie sobie, że to MY siedzimy w tym kwadraciku dookoła którego chodzą. W końcu to wojownicy! Pilnują Nas.
Wed 17:51 25 March


1947: Miley miała super pomysł z pisaniem tej książki. Chyba w MindRiver: Magazine zaczną pojawiać się coraz to dłuższe i dłuższe artykuliki, wypowiedzi i ciekawe wywiady.
Wed 17:40 25 March


1946: Polacy rozczarowani! Okazało się, że znaczna większość amerykanów ma nas po prostu zwyczajnie w dupie. O opinię poprosiliśmy słynnego psychologa i dyplomatę.

2496: - Wszystko polega na prostej zasadzie. Jeśli my kogoś szanujemy, to wydaje nam się, ze ten ktoś również szanuje nas. Otóż wcale tak nie jest!

2497: - Ten ktoś lub coś, w ogóle zwyczajnie może nie wiedzieć o naszym istnieniu. Tak, że musimy mu o tym powiedzieć. Jakoś. Wysłać informację. Puścić gołębią. Zawiązać supełek i wrzucić do rzeki i mieć nadzieję, że ktoś to przeczyta. Że czyjeś serce to zrozumie. Że się wzruszy. Że się przejmie. Że będzie miało na tyle wiary, żeby wykonać kolejny krok. A w razie czego, to możecie mnie cytować, albo się na mnie powoływać. Tylko bardzo proszę, nie wykorzystywać moich słów przeciwko mnie. Dziękuje.
Wed 17:35 25 March


1945: Co ja będę się kimś wyręczał? Sam to załatwię. 1) Twitter > White House or CIA 2) Kto jest teraz cesarzem Japonii? Hiroszito? Nawet nie wiem. Sprawdzę w wiki. Poczekajcie.

2484: Ok! Mamy na linii eee... Kermita Żabę. - Dzień dobry. Chciałbym zgłosić, iż nie mamy jeszcze waszych kanałów rozrywkowych. - Mówicie macie! Ale obawiam się, ze wasze cipy chcą się lansować i nie oddadzą czasu antenowego. - W sumie racja. Dziękuję bardzo za rozmowę.

2485: Jedno nie stoi na przeszkodzie drugiemu. Jakby tak założyć kanał TVP World i ciągnąć jak leci wszystko co się da? I jechać na wózku "Pomocy Krajom 3 Świata"? To jest najlepszy pomysł!

2486: To musi być państwowy kanał. Polsat z TV-nem i jakimiś innymi syfami HBO NC+ mogą się "wypałować". Dosłownie.

2487: A w ramach wymiany można im zaproponować polskie programy. Trzeba im zaproponować, żeby sami sobie zrobili taki etniczny kanał. Np. Poland-African Entertainment.

2488: To wszystko ma sens! Tylko pomyślcie!

2489: Dyplomacja jest zajebista! Podoba mi się szybkie rozwiązywanie nagłych i palących problemów międzynarodowych. Czasami jeden telefon może rozwiązać dosłownie wszystko. A czasami nawet nie trzeba dzwonić. Nie no. W końcu trzeba gdzieś zadzwonić.

2490: Trzeba zadzwonić do głównego prawnika z tej sieci gdzie leci ten sitkom co go lubi Miley.

2491: [BravoNetwork] - As of January 2016, approximately 89,824,000 American households (77.169 percent of households with TV) receive Bravo.

2492: Ok! Jest zgodna! Prezes powiedział tak. Nie ktoś od was wykupi abonament i niech ściągnie jak leci na pałę wszystko z naszej głównej stronki. Jakby coś nie stykało to proszę skontaktować się z obsługą serwera. Ktoś się tym zajmie. Przetłumaczcie sobie na swój język i dla mnie możecie nawet pószczać 1.000.000 dziennie o której kurwa chcecie. Napewno nikt z naszych prawników was nie pozwie! (bo szczerze to nikt nie wie gdzie jest Wasz kraj! Ktoś kiedyś wiedział, ale od razu zapomniał, a reszty to po prostu zwyczajnie nie obchodzi.) Czy mogę jeszcze w czymś pomóc?

2493: Ok! Wielki sukces! Prada załatwia licencje na transmisje amerykańskich kanałów w mgnieniu oka i nawet nie wykonał, żadnego telefonu. Po prostu. Bum, bum, bum, bum. I jest! MAMY TO!

2494: Teraz tylko dawać tu tego nowego prezesa TVP.

2495: Mam nadzieje, że się rozumiemy! Hehe. To mam jeszcze jedną prośbę. W ramach zapłaty. Proszę o skromną daninę - transfer na moje konto wyszczególnione w dziale "Świnka Skarbonka", za moje skromne usługi na arenie dyplomacji międzynarodowej. Dziękuję.
Wed 16:43 25 March


1944: James Prada apeluje do Polskiej Telewizji Publicznej o zwrócenie się o licencje (na możlwiość oglądania amierykańskich sitkomów) do amerykańskich stacji telewizyjnych, w ramach "Medialnej Pomocy dla Ludności Krajów 3 Świata"!

2479: Stosunki Międzynarodowe drżą w posadach. Przyszłość udanych relacji z naszymi sąsiadami z Hollywood i okolic, wisi od teraz na włosku! "Kaczyński z Tuskiem lecą do Texasu w tej sprawie! Niezwłocznie!" Przecież leci już 8 sezon Vanderpump Rules!

2480: Polscy dyplomaci są oburzeń. "Przecież Polska nie jest krajem trzeciego świata!" - Cicho kurwa! Amerykanie nie muszą o tym wiedzieć, poza tym oni i tak często nie umieją liczyć do 10-ciu. - Zapewnia James Prada. - Większość w nich w ogóle nie wie, gdzie leży Polska. To w naszym interesie jest, żeby oni uważali nas za "Kraj Trzeciego Świata". Po to w ogóle został wymyślony ten termin! Żebyśmy mieli zniżkę na ich kanały i licencje programowe, o ile nawet w ogóle nie dostali ich od nich za darmo.

2481: Co obchodzi jakiegoś idiotę z Teksasu, że jego zasrany program rozrywkowy poleci również w Polsce, albo w pierdolonych Czechach! Wiecie w ogóle gdzie są Czechy? Przecież nikt nie wie gdzie są kurwa Czechy! A nawet jak wie, to jakie to ma kurwa znaczenie?!

2482: Albo wiem! Zapłaćcie im z puli na naukę polaków języka Angielskiego. Już teraz jest jakaś taka akcja, że zwracają 80% kosztów korepetycji. Pierdole jakieś korepetycje! Wolę oglądać Vanderpump Rules zamiast TVN! W ogóle TVN to bym całe zdjął z Polskiej ramówki, bo za dużo tam pro ruskiego gówna i propagandy strachu i przemocy.
Wed 16:23 25 March


1943: [din] [new] [MindRiverRSS] [QuiteRSS] [AktywnePolskieRSS] [bmw] [who]

2477: nie [who]

2478: Ja pierdole! Prezes TVP jest zdruzgotany! Tylko dla MindRiver: Magazine zrobił ekskluzywny wywiad. - No i kurwa co? Co kurwa? I jak będzie kurwa? - Eeeee... Proszę Państwa. Proszę się uspokoić. Do tej pory nie mieliśmy takich sygnałów. - Kurwa do chuja Czego nie mieliście? - No sygnałów, że chcecie Państwo oglądać Vanderpump Rules. Poza tym w Polsce zaczętoby robić sobie jaja z Holendrów... Pan rozumie "Van" "Der"... - Poczekaj Pan... (Tylko się porządnie wkurwię!)

2483:
Wed 16:16 25 March


1942: Polacy wychodzą na ulicę z transparentami! "Chuj w dupę z LGBT+! Chcemy oglądać Amerykańskie Sitkomy w TVP!"

2475: Służby są bezradne, bo też by sobie chętnie pooglądały!

2476: Okazuje się, że okłamywali nas od tak wielu lat! Chcemy oglądać Amerykańskie i Japońskie sitkomy! Kurwa! Na żywo i przetłumaczone przez lektora! Do kurwy nędzy!
Wed 16:12 25 March




1941: What the fuck is Vanderpump Rules? - It's simple Fred!

2471: It's Milesy's one of the favourite TV show. Here you got [link] Just click Watch Full Episodes and you will see very interesting list of American Paid TV Internet Stream Networks. Very interesting. I never suppose that TV is so popular in #USA.

2472: Turns Out, Jax Taylor Never Wanted to Marry Stassi Schroeder - [link] - But when I'm clicking ling it turns out that "Sorry, this video is not available from your location." What? Even If I would paid for that?

2473: And that's the fucking reason why I need to change my location.

2474: Ej kurwa! Pierdole polskie gówno! Ja chcę oglądać amerykańskie programy rozrywkowie! Kurwa! Muszę wykupić sobie dostęp. A jak się okaże, że mimo to nie mogę? Nie no kurwa hello ale nie ma bata? Muszę pogadać z webmasterami jakieś internetowej stacji telewizyjnej. Nie ma takiej możliwości, żeby na 1000 USA TV Prowajderów, nie znalazł się jeden, który umożliwia bezpośredni stream do Bolszczy!
Wed 15:57 25 March


1940: There's some rumors that Miley Cyrus is going to start in WRC Rally next season.

2467: I hope she'll fucking crash!

2468: Miley. @KalleRovanpera Do you know him? He is my friend from Finland. We can come you L.A. to teach You how to drive. I mean he will teach you how to drive and I will make you a baby. What do you think?
Wed 12:50 25 March


1939: [MaxOrido] wbija w Texas! Supra

2469: For people from U.S. it's obvious where is L.A. and where is Texas but for other people... you know... they just don't fucking care! For ex. Me.

2470: [$400_Abandoned_AE86] Corolla to BEAMS Powered $1,000,000
Wed 12:47 25 March


1938: I got something like 10.000 whatever ideas. How to upgrate this fucking website. 1) is naked pohots of me for Miley's mother, 2) is to change banner, 3) is interview with Jackie Chan and so on...

2461: I was thinking that Miley stupid bitch will call Jackie Chan... but she prefer to call her father. Fuck! And now I have to call him. Ok. Let's do it fast. - Halo? Jackie? Is that you? - Yes! It's me! Have you seen all my movies? - Not yet! - So call me after you watch all my movies. Ciao now! Bye bye!

2462: Proszę Państwa tu nie pomoże nawet Robert Kubica. Ponoć zamknął się w swoim pokoju i od rana gra na symulatorze w F One, a mama mu przynosi budyń i ciasteczka.

2463: A ja idę po krwistego steka z kangura do żabki.

2464: Miley Srajli.

2465: Miley send me 5 euro for the ticket, so I can come to Texas and kick you ass!

2466:
Wed 12:23 25 March




1937: Miley Fucking Bitch!

2455: Miley's mother is super sexy!

2456: Miley Dog. Your mother is 10 times more sexy than you are!

2457: And I think she twice wiser with you! Grrr... I am so pissed off right now! Fuck! I hate you! Can you hear me? I hate you!

2459: Puta Madre! Now I have to listen good music to calm myself down. Fuck! Fuck you Miley. And you know! Eminem's got something to say to you!

2460: [Crazy_In_Love]
Wed 11:56 25 March


1936: Fuck people who blocking you with all you want to say! Miley. Are we fucking clear?

2453: I was thinking about flushing your in my toilet. Well... I won't do that coz' it look's nice on my page.
Wed 11:53 25 March


1935: Miley blocked Prada on comments with her YouTube Episode 7! Is that true that they have romace?

2450: I think I will block that bitch! And her fucking stupid show will go to hell any time soon. Hmm... Muszę się nad tym poważnie zastanowić!

2451: Jak ona już mamę i starego wzywa na pomoc, to znaczy, że ten burdelik musi się rozpierdolić. Szkoda!

2452: Co by powiedziała Elen?

2454: Co by w takiej sytuacji zaśpiewał Justin Bieber?
Wed 11:48 25 March


1934: [TurnItAgain] I need to play this!
Wed 10:32 25 March


1933: 7 Epizod: [MarchForOurLives.com] #OurPower + We are the voices you can’t ignore. We are the young people committed to ending gun violence in our schools, in our communities, in our nation. (Stop pierdolonych strzelanin w szkołach i przedszkolach!)

2448: Na szczęście w Polsce nie ma strzelanin w szkołach, co nie znaczy, że nie możemy się dołączyć do tej akcji! Eminem nawet nagrał piosenkę z tej okazji.

2449: Może w Polsce nie ma strzelanin w szkołach, ale jest pierdolony syf na murach, a to jest prawie to samo!
Wed 9:41 25 March


1932: Ok! Miley is Back! With her new episode! I am so happy with that.

2447: Bright Minded: Live with Miley Cyrus: [Episode_7] - Tish, Billy Ray, Noah Cyrus, Stassi Schroeder (Yeah!)
Wed 9:28 25 March




1931: O kurwa! Zapomniałem o rajdzie [Dakar] w tym roku! 509 views? Ale mało! Ja pierdole!

2443: W tym roku była ofiara śmiertelna: [SpeedyGonzales] (miał taki nick) To jest film: [Link] Wielka szkoda dla Portugalii i całego moto-świata. "Zginął realizując marzenie o wygraniu jednego z najtrudniejszych i najbardziej niebezpiecznych rajdów na świecie i zawsze godnie reprezentował Portugalię."

2444:

2445: [ToyotaEurope] YouTube. Może znajdziesz tam jakiś fajny filmik.
Wed 8:58 25 March


1930: If you can, buy Toyota Yaris [GR4] or [WRC] Is better than AE86?

2441: If you can't buy [LogitechG29]. WTF is that? It's [4-Games] on your TV!
Wed 8:36 25 March


1928:
Tue 23:10 24 March


1927:
Tue 22:53 24 March


1926: Next Part of Never Ending Photo Story
Tue 22:50 24 March


1925: Why so Cyrus?!

2439: [HeyMama] [GDFR]
Tue 22:43 24 March


1924: Cały czas kombinuje jakby tu udoskonalić tą stronkę. Tj. Magazyn.

2438: Myślę, że udoskonalanie czegoś już doskonałego jest jak "Mission Impossible".
Tue 22:20 24 March


1923: [Perfection] - Przydało by się perfekcyjne Grafiti na każdym jebanym perfekcyjnym kroku w Krakowie.

2437: [DoYouSee?] - Go! Go! Go!
Tue 22:10 24 March




1922: [AngelByTheWings]

2436:
Tue 22:04 24 March


1921: Ok! Wracam z "wieczornego spaceru". Nagrałem trochę materiału. Konkluzję już napisałem we wpisie 1920. Powiem tak. Hehe. Z przyjemnością wysłucham sam siebie. Hehe. Kocham Się! A Wy mnie?
Tue 22:01 24 March


1920: MindRiver: Magazine - Kraków! Jak chcecie, żeby poznikały osrane "Tagi" z elewacji krakowskich kamienic, to zezwólcie na grafiti! Wtedy pojawią się "ładne kwiatki".

2429: I to samo tyczy się zarządców poszczególnych budynków! Serio! Przemyślałem tą sprawę! Wszystko nagrałem na Podkaście. Zaraz wrzucę!

2430: Bo póki co to nie wolno bazgrolić po elewacjach i gówniarze co najwyżej piszą "HWDP" i w pośpiechu rozglądają się, żeby akurat pały nie jechały.

2431: A jak zacznie być wolno, to się kupi farby i zrobi konkurs na najlepszy projekt. I się będzie kurwa zmieniało ten projekt do woli. Choćby i co miesiąc. Będzie ładnie i kolorowo.

2432: I to jest moja dla was rada na do-"nie"-wiedzenia.

2433: A komu zależy na tym, żeby to wszystko było dalej takie rozpierdolone jak jest? No komu? - Ruskiemu okupantowi!

2434: Ja bym wypierdolił Ukraińców z Polski. Serio. Kurwa. Wiecie czemu? Żebyście zobaczyli że się nie da! Hehe.

2435: Wiecie skąd się wzięli Ukraińcy w Polsce? Żeby uzupełnić braki, bo tak wielu Polaków już wyjechało. Hehe.
Tue 21:42 24 March


1919: Mała awaria ikonek... Idę się przejechać na deskorolce.
Tue 19:33 24 March


1917: [Prada.com] brake like this - [Yelawolf]

2421: By the way. I think that Eminem scared all Africa away from Rap. I heard he loves AE86!

2422: That his newest hit is about that event from some time ago. Sad story. Very sad story. Why world is such a bad place sometimes? Why oh why oh why?

2423: But! Stay positive with Miley!

2424: I miss Miley so much! - [BeautifulPain] - James Prada

2425: Can I steal all Eminem's songs for You Miley?

2426: I am song thief for You Miley baby!
Tue 18:53 24 March


1916: Miley Violet Brake Happy Hippies Show
Tue 18:38 24 March


1915: AE86 New Fashon is Comming

2417: [That'sSoCool]

2418: [Hoonigan] AutoFocus - on YouTube
Tue 18:19 24 March


1914: Hey. Guys from !! Call this guy: [link] Ask him to bring AE86 to your factory and build something quite the same! Please, please, please!

2416: Fresh Stuff (2020-03-18)
Tue 18:04 24 March


1913: Ok. This is cool story: [NiceTexasGuyBoughtAE86] (Transformer) [HeIsTryingToFixHisCar]

2414: Kliknijcie na ramie robota. To link. Następne dwa filmiki są o koleszce co nie umie odpalić swojej nowej AE86! No good!

2415: Maybe this guy will help: [link]
Tue 17:47 24 March


1912: [AE86] - 03.2020 - Too Much Talking!
Tue 17:06 24 March


1911: [Link] - GTR vs. GTR

2410:
Tue 16:53 24 March


1910: Real & True Spirit of Drifting = Tesla 3/S or 2400KM Supra

2406: "AE86 is too old!"

2407: "We prefer fucking wall in triple condom." - Really?

2408: [A_E86] vs. [BMW_E46] (???)

2409:

2411: A vs. not even BCD

2412: E86 vs. E46

2413: P but 126
Tue 16:27 24 March


1908: 🐼 🐼 Magazine, Magazine, Magazine
Tue 14:34 24 March




1907: [Florida] Best drift song?
Tue 14:14 24 March




1906: "Kraków Miastem Driftu!" - Projekt współfinansowany przez EU oraz czołowe krakowskie uczelnie, a także ałynną, nominowaną do Oskara w kategorii "Kreatywność", Akademię im. Chuja w Dupę!

2405: Wymogi nominacji to wrzucanie zdjęć w najwyższej możliwej rozdzielczości. Kurwa mać! Jak to udźwignie mój telefon?
Tue 13:54 24 March


1905: [PoczątkiDriftu] - Uwaga! Sensacja! W Polsce Drift znowu legalny! To rewelacja!

2396: I kutasa wbijam w kamerę.

2397: Janek spalił koło.

2398: Tego jeszcze nie było! Policja driftuje radiowozami na oczach staruszek które usiłują, za wszelką cenę, wtargnąć na jezdnię! Ciekawe kto im da mandat?

2399: Do tej pory zamiast brać filmowe poślizgi, włączali koguta co się kompletnie mijało z celem.

2400: - Pudelek się zesrał! - Wio! - Wkraczamy do akcji! - Gdzie? - Na drugim końcu miasta! - To świetnie i uroczo!

2401: Co Polskie prawo mówi na temat Driftu? - Nic. - Drift jest legalny pod warunkiem, że jest kontrolowany i nie stanowi zagrożenia dla ruchu drogowego i pieszych znajdujących się na poboczu.

2402: Zagadka: Jeśli koła pojazdu obracają się z prędkością 120km/h, a auto w tym samym czasie porusza się z prędkością 50km/h to z jaką prędkością tak naprawdę porusza się auto? [piz] - A jak bardzo kopca się opony?

2403: Skoro palenie plastikowych toreb w piecu zanieczyszcza środowisko, to co dopiero palenie kondoma!

2404: Janek spalił gumę, potem felgę, potem hamulce, potem ośkę, a następnie się ze wstydu.
Tue 13:05 24 March




1904: [AE86] - What Makes it so Great? (Is that true that Buddha build AE86?)
Tue 12:57 24 March


1903: Auto powinno brzmieć lepiej niż polskie "Kurrrwa!"

2395: [link] - Jak jest "ty kurwo jebana" po japońsku?
Tue 12:49 24 March




1902: Chase them in the finals! - Yeah.
Tue 12:41 24 March


1901: W dzisiejszych czasach nie jesteś w stanie zobaczyć na YouTube jak jeździ jakiś nowy samochód, bo zamiast tego widzisz jak lansuje się jakaś pedalska kurwa z brodą.

2394: Kurwa! A najlepsze jest to, że taka pedalska kurwa myśli, że wszyscy chcą w ogóle patrzeć na jego cipę co ma zamiast ryja. Pozdrawiam wszystkich moto prezenterów niedojebanych, co nie potrafią zmieniać biegów.
Tue 12:22 24 March




1900: Valtteri Bottas from F One, said that he won't be driving anything else but EA86 and said that they'll produce car with same wheels stats. Don't ask why.
Tue 12:05 24 March




1899: You will be crying like beaver look at this fresh MIX [AE86] + [MyTrack]
Tue 11:53 24 March


1898: I played [Angel] By The Wing - SIA. One try. Sound's evenly. 1 and 2 and 3 and Fuck All for Miley 4 her Super Duper Extra Show!

2391: [Angel] - Robbie Williams (...I'm loving Miley instead...)
Tue 11:41 24 March




1897: Bang

2390: What it was? Deer? - Yeah. Horses don't have horns!
Tue 10:11 24 March


1896: Does Keiichi Tsuchiya helps to fuck Porsche?

2387: Motherfuckers from are starting to shit in their trousers.

2388: [PrettyHurts] [AngelByTheWings] [BeautifulPeople]
Tue 9:56 24 March


1895: Valtteri Bottas from F1 decided to inverst his energy into "Tracotr Pulling" business. - "I did it to descirbe myself as a real F One future champion! I am pulling whole F One... and that's why I love tractors! And you konw... there's always some field to plow!"

2385: - This is fucking amazing and brilliant Valtteri! Can you tell us something about Tractor Pulling? Is it ture that it comes from #Sweden - All you need to check is Wiki. Thank you for the interview. Good bye now!

2386: - Wait, wait! Valtteri. Can you help beat next season? - Thank's for now. Good bye!
Tue 9:35 24 March


1894: [LaAnimalServices.com] - adoped puppie from L.A. (Oh! My God! It is So Fancy & Sweet!) And how much does it cost to deliver puppie to Poland by plane?
Tue 9:26 24 March


1893: What the fuck is wrong with my ego issue attitude? - F Lion One Fucking King

2389: [DressedInblack-Sia] (Lyrics)
Tue 9:24 24 March


1892: Oh My God! [6-Episode] with Miley is kurwa here! Aaaa.... It's Chrismass Everyday with Miley!
Tue 8:43 24 March


1891: 3 reasons why I hate fucking Instagram! Everything is small there. Everything quickly fucked out from at the front of your eyes. I don't know how to write there, and I don't want to publish anything there.
Tue 8:39 24 March


1890: Ja pierdole! Zmartwychwstałem! Prawie sobie utopiłem Laptopa. Teraz już wiem, że możemy śmiało razem nurkować na 2m. Czy w ogóle są laptopy Casio?

2383: Niezbyt dobrze spałem tej nocy? Ale to jest pewnie efekt picia kawy o 21.
Tue 8:28 24 March


1889: [Rated-R] - Rihanna
Tue 2:40 24 March


1888: Jutro tj. dzisiaj gramy Angel By The Wing i... Mother's Daughter i może jakieś gówno Shaka Ponk
Tue 2:38 24 March


1887: MindRiver: Magazine - James Prada closeing the World! - [link]

2382: 888
Tue 2:35 24 March




1886: MindRiver: Magazine - Przygotuję sobię już teraz tą piosenkę na rano..., żeby mnie chuj nie strzelił o świcie.

2381: To jest dobra piosenka jak przekraczamy 270km/h na prostej i myślimy o amortyzatorach i kuleczkach w łożyskach.
Tue 2:24 24 March




1885: What?! Jerome!? [bmw]

2376: Sehr schön. Krieg kommt! [bmw]
Tue 1:31 24 March


1884: Girls accept bets!

2373: @Samahamusic [MeGustaMeGusta]
Tue 1:05 24 March


1883: @ValtteriBottas & @LewisHamilton from announced that they are ready to fuck Porsche up next seasson!

2371: Motherfuckers from Porsche are staying cool.

2372: [Benz_VS_Porsche]

2374: - Wir werden ein besseres Auto bauen und wir haben bessere Fahrer. Es geht nur um! Bessere Fahrer haben!

2375:
Tue 0:47 24 March




1882: - We gonna fuck them up in next sesson!
Tue 0:16 24 March




1881: Official Statement: - Fuck Porsche!

2369: Co proszę?

2370: - Mówiłem, że kapelusz Rodowiczki przypomia zatyczkę do kibla.
Tue 0:12 24 March




1878: Rodowiczka rusza w trasę do Naszwill. Ma kontrakt na turne po slamsach w Meksyku. Będą płacić jej pejotlem.

2367: - Czy to Prawda, że od dawna wdupca Pani pejotl? - Garściami! - Czy uważa Pani, że jest to sekret Pani wielkiego sukcesu na Polskiej scenie rokowej? - Nigdy na to nie patrzyłam w ten sposób! - A w jaki? Pejotl zmienił Pani bieg? - Może trochę. Nawet nie wiem. - A poznaje Pani Szymona Majewskiego jak macha do Pani z bilbordów? - Tak mam nawet telefon w Play. - Słyszałem, że Kuba Wojewódzki zaprosił Panią do programu? - Zupełnie nie wiem po co? - No jak to po co? Żeby opowiedziała Pani znowu te słynne anegdoty o Jacku Cyganie, sprzed lat. - Przepraszam... nie znam żadnego Cygana! A w ogóle to proszę się ode mnie odpierdolić Panie redaktorze. - To jeszcze tylko puścimy Pani piosenkę. Kolorowych Jarmarków? Może być? - Wolałabym Shaka Ponk. - Ale to już leci? - No to super. Wesołych Świąt. Do zobaczenia w Święta w Jedynce.
Mon 23:42 23 March




1877: Robert Małysz ostatnio reklamuje Hiszpańskie chrupki! Adam! Nie wiedzieliśmy, że cośtam brzdękasz! To Świetne! Jesteś jakiś odmieniony! Blues zmienia.

2365: Patrzcie jak zmienił się Małysz, odkąd zaczął pobrzdękiwać na gitarze.

2366: A tak naprawdę to witam swojego nowego Teścia! Tatę Miley Cyrus. Udała się Panu córka!
Mon 23:40 23 March


1876: Komornik siadł Małyszowi na skocznię!
Mon 23:08 23 March




1875: [HaveYouLostYourMind?] - Antoher Grate Super Shaka Ponk Live M5 Performance!
Mon 22:56 23 March


1874: Miley Cyrus said it best: “A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is a reality.”

2358: No! Not Elen .... Miley... Call Nicki Minaj & Lil Wayne... & Eminem!

2359: Miley, Miley... please, please, please, please... Call Eminem! He will be so happy! I am sure! You know. He is not a kind of guy who asking somebody to call him. You should just call him. Blah, blah... you know! I hope you call him one day.

2360: Call Taylor!
Mon 22:49 23 March


1873: Letter to my favourite Miley: "Miley. I got some ideas for your guests: That Guy From Shaka-Ponk could be interesting. I hope he can speak english. 2) Sarah Silverman (everybody loves her!) ... 3) And... Miley Cyrus... no! That's YOU! So super nice! <3 4) That Guy from Imagine Dragons - i think he is super nice and positive... 5) Lady Gaga? I think she is little weirdo but don't worry. You don't have to call only your very best friends. You can call WHOever you want! / You should record more your voice to get used to your Vocal Improvisation... That will be super nice to have you somewhere on your website such a OPEN and CRAZY like you are. 6) Oh! Can you call S.I.A.? You can propose her to sing together whatever. She is okey for ALL. 7) You can call Rihanna... (I wish your show was 2h a day!) When it's no pro is better coz you can show more. But fix yourself better mic and internet stream. Really call some best crew you got there. / And say hello to you father! Oh! It is he! I love that song... Old Time Road. I didn't know that that guy from Masserati is you father. :----) Love you much and sticking to you."

2357: 小学校の頃ハンナモンタナ見てそこからもうマイリーが大好き!! ずっとずっと大好き!!!!
Mon 22:41 23 March


1872: Hasztagi to oblukania: #BrightMinded #Programuj (Fuck JavaScript)
Mon 22:29 23 March


1871: Fuck Steady [bmw] #LifeStyle - Jak driftować 5M? Czy ma specjalny przełącznik trybu jazdy? - [bmw]

2355: MindRiver: Magazine wybiera najlepszą składankę do driftów po mieście? APEL DO POLICJI: NIE ZATRZYMUJCIE DRIFTERÓW - PIRACKI KODEKS! PARLE WU PARLE?

2361: Szczerze mówiąc, to uważam, ze Policja za drifty powinna przyznawać punkty i wypłacać mandaty, a nie kasować! W charakterze nagrody! Hehe!

2362: Ale by było fajnie. Jakby policja nie łapała za szybkość, tylko stała na zakrętach i wypłacała nagrody za długie, dobre i udane drifty. W ramach akcji "dobry kierowca".

2363: U mnie na dzielnicy jest blibord tego dałna Kubicy. Reklamuję jazdę na "suwak". Dla mnie, to może on sobie suwakiem przyciąć małego. Hehe.

2364: Hehe. Dawno nie odwiedzaliśmy Małysza. Ponoć musiał sprzedać swoją skocznie, żeby się wyrobić z ratami. Groziło mu, że komornik mu na nią siądzie. Haha. Ale by były jaja. Wyobrażacie sobie taki news. Komornik siadł Małyszowi na skocznię! To przebija tylko Suwak Kubicy.
Mon 22:01 23 March




1870: [Tsuchiya_Keiichi] & Maou S2000 Kyoto Arashiyama Full Throttle!!!
Mon 21:29 23 March




1869: Czas rozdupcyć tą całą Java Scriptować ekipę! Może mały koncercik?!

2354: Shaka Pank - Mówi wam to coś?
Mon 20:54 23 March


1868: Dobra! Czas... wreszcie nastawić wodę na... kawę albo Yerbę! O! Nie mam ikonki kawa! To już wiem dlaczego nie idzie mi programowanie w Javie. Zmieńmy temat!
Mon 20:47 23 March


1867: I wiecie co jest naj-kurwa-gorszę. Że ciągnie mnie do tego kurestwa Java Scriptowego. Co ja to innego miałem zrobić? O! Nauczyć się robić mp4-ki! Hehe. Z mp3.
Mon 20:46 23 March


1866: What's all about with Miley's Fundation? It looks super cool! Need to check!

2353: [HippieHappyRodeo] - Miley loves Shaka Ponk!
Mon 20:23 23 March


1865: Chyba zainwestuję te 34 Bitcoins w Netflixa. Hmm...
Mon 19:56 23 March


1864: Teraz czas odwiedzić stronkę: Komisji Edukacji Narodowej!

2349: Zobaczyć jak wytrzepał się tam ich WebMaster. Haha. I ile za to wziął. Pewnie w chuj bo to był unijny projekt.

2350: Mój projekt jest też Unijny. Unii Między Galaktycznej.

2351: Ej. Komisja Edukacji Narodowej nie ma swojej stronki bo chuj ją strzelił w 1794. Wow! No to w takim razie... od teraz... MindRiver: Magazine, frakcja "Zielony Nocnik" ogłasza się, że będzie kontynuował szerzenie Edukacji Narodowej. W kwestii zamiany pomnika Adama Mickiewicza na pomnik Jamesa Prady, proszę pisać na maila: kubutek@tutanota.com Hehe!
Mon 19:18 23 March


1863: Pomyślałem sobie tak. Po co się uczyć Java Scriptu jak można skoncentrować się "napierdalaniu do takich idiotów z działa". W końcu nikt nie lubi nauczycieli. Wiecie czemu? Chyba już wiecie czemu! Hehe.

2352: Bo cisną farmazony.
Mon 19:17 23 March


1862: Ale miałem dzisiaj dzień zjebany przez tą jo jebane Java Script. Kurwa!

2347: Może dlatego, że kawy rano nie wypiłem?

2348: Przynajmniej moje zegary pokazują dobrą godzinę. Ha!
Mon 19:15 23 March


1861: Ja sobie muszę zrobić play listę marzeń! Kurwa! Żeby wszystko mieć w MP3.

2346: O! I myślałem jeszcze, żeby nauczyć się montować mp4 z mp3, żeby się dało to wrzucić na YouTuba. To jest naprawdę ciekawe! Zajmę się tym już zaraz.
Mon 19:14 23 March